Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Hezky napsáno. I mna Atlas dostal. Film (kupodivu) víc než následně čtená knížka. A prolínající myšlenku, že "naše životy nám nepatří", jsem si ráda přenesla do každodenna. Díky za článek.

0 0
možnosti
Foto

Hezký článek.... A film taky, i když mi dal maličko zabrat... :-) Ovšem, co se týče reinkarnace a podobných záležitostí, já jsem pro změnu člověk, který věří... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké. Nechme si však něco nepoznaného, něco tajemného, život to zpestří a odhání to nudu.

Není nic suššího, než člověk, který má vše nalajnované a vše ujasněné. Stejně neujde náhodě. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Už to tak asi bude :-) Je pravda, že jaksi stále neukončené poznání je hnací silou k poznání novému...

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 766x
Sám bych se označil za člověka přemýšlivého, tvrdohlavého a se slabostí k teoretizování. Mezi mé zájmy patří sport, četba, film a mimo jiné jsem také velikým milovníkem dobré whisky, hlavně té skotské. 

Moji další tvorbu můžete také sledovat na http://blog.lukaspelcman.cz