Lukáš Pelcman

Sám bych se označil za člověka přemýšlivého, tvrdohlavého a se slabostí k teoretizování. Mezi mé zájmy patří sport, četba, film a mimo jiné jsem také velikým milovníkem dobré whisky, hlavně té skotské. 

Moji další tvorbu můžete také sledovat na http://blog.lukaspelcman.cz
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 766x

Lukáš Pelcman

E-kniha aneb způsobí Kindle čtenářskou renesanci?

Vlastně ani nevím, z jakého důvodu jsem se rozhodl čtečku knih si pořídit. Snad ze zvědavosti nebo z potřeby zkusit něco nového... V úterý jsem ji objednal, v sobotu mi byla doručena.

29.2.2016 v 12:12 | Karma: 8,75 | Přečteno: 369x | Diskuse| Společnost

Lukáš Pelcman

Teoreticismus, mocný nástroj prokrastinace

Jsem teoretik a pozoruji to už na sobě delší dobu. Rád vymýšlím všemožné abstraktní systémy a přístupy k nejrůznějším otázkám a problémům, abych je následně mohl ze všech stran analyzovat a hodnotit. Nutno říct, že tento povahový rys (dá-li se to tak nazvat) na sobě vždy začnu nejvíce pozorovat společně s příchodem zkouškového období, totiž období, kdy toho má člověk nad hlavu, ale vždy se nějakým záhadným způsobem najde čas na aktivity, na které dosud čas nebyl.

19.12.2013 v 9:00 | Karma: 7,54 | Přečteno: 325x | Diskuse| Osobní

Lukáš Pelcman

Práva vs. žurnalistika, aneb moje akademická cesta

Studovat dvě vysoké školy? Proč ne. Uvážíme-li, jak působí dva tituly uvedné před jménem a v životopise, dojdeme k závěru, že dnešní doba studium dvou škol nejen umožňuje, ale dokonce i podporuje. Čím širší je paleta toho "co umíme", tím vyšší je šance, že se v současném světě plném ambiciózních lidí a dravé konkurence uchytíme. Konec konců i sebelepší fotbalista, který ale umí hrát jen pravačkou, může být snadno nahrazen fotbalistou "obounohým", třebaže ne tak dobrým.

8.12.2012 v 19:13 | Karma: 15,10 | Přečteno: 1715x | Diskuse| Ostatní

Lukáš Pelcman

Na týden telefonním operátorem aneb moje brigáda v callcentru

Sehnat v létě brigádu, ještě ke všemu v Liberci, není žádná sranda. Říká se, že bez známých si člověk neškrtne. S tím tak úplně nesouhlasím. Každý kdo chce něco najde, stačí se snažit. A právě tato snaha vás přivede třeba zrovna k práci v callcentru.

13.8.2012 v 22:20 | Karma: 29,37 | Přečteno: 2804x | Diskuse| Liberec